یاددهی، یادگیری با رویکرد فعال (روشهای تدریس فعال)
یاددهی، یادگیری با رویکرد فعال (روشهای تدریس فعال) |
| تاریخ نشر : ۸۴۱۲۰۶ تیراژ : ۳۰۰۰ تعداد صفحه : ۸۸ نوبت چاپ : ۱ شابک : ۹۶۴-۳۶۴-۷۰۲-۱ رده دیویی : ۳۷۱.۱ نوع اثر : تالیف زبان کتاب : فارسی قطع : وزیری جلد : شومیز محل نشر : تهران نویسنده : محبی - عظیم نگارنده ابتدا مبانی نظری فرآیند یاددهی ـ یادگیری را بازگو میکند. سپس ماهیت تدریس و ارتباط آن با یادگیری، نیز رویههای موثر آموزش و راهبردهای یادگیری را مطرح میسازد. انواع رویکرد در فرآیند یاددهی یادگیری اعم از رویکرد غیر فعال و فعال، در فصل دوم این نوشتار آمده است. در فصل سوم، انواع روشهای تدریس فعال، درج شده که از آن جمله است، روش حل مساله، روش خلاقانهی مساله و یادگیری از طریق همیاری، فصل پایانی کتاب نیز مروری است بر پژوههای انجام شده در خصوص فرآیند یاددهی یادگیری با تاکید بر شناسایی موانع به کارگیری روشهای تدریس. |
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۸۶ ساعت ۱:۱۵ ب.ظ توسط سید محمد فقیه سبزواری
|
مثل خردمندان فكر كنيد اما با مردم به زبان خودشان حرف بزنيد.